torsdag 4 februari 2010

Winter wonderland

Promenad med pappa i solen, vilket väder! ett par minuters sol och jag jublar!
Det är i stunder som dessa som jag faktiskt kan uppskatta att jag bor så långt ifrån civilisationen, i en liten håla precis vid havet. Men mest hatar jag det och vill komma härifrån. Tänk att ha bott här hela livet? Nej, skönt ska det bli när man har möjligheten att aldrig vara nöjd och konstant söka. Jag ska hitta ett mellanting mellan håla och stad. Gärna i USA. Gärna på östkusten. Gärna Conneticut eller New Jersey faktiskt.
Men i alla fall, idag var detta winter heaven on earth.



















Kan ju knappt tro att bilderna är tagna med en systemkamera... blogspot bara förstör.

1 kommentar:

  1. grymt fina bilder! längtar hem - även om de e snö. men de e ju så fint! hoppas allt e bra med dig! kram

    SvaraRadera