fredag 12 februari 2010

Sick?

Vilken toppendag (jag hoppas ni hör sarkasmen...)
Efter att ha "tofflat" och tagit tag i en filmvisning för klassen fick jag både en utskällning för att jag lämnat klassrummet i dåligt skick och en utskällning för jag lagt PCCAC på andra lektionstider.
För att försvara mig vill jag;
1. Informera alla om att jag förmodligen har bihåleinflammation och ENDAST dök upp i skolan för alla obligationer som jag alltid tar på mig, mestadels är det roligt. Att jag inte kollade så stolarna stod raka och gardinerna var uppe var inte på kartan när jag mådde som jag satt i en suddig bikupa. Den uppläxningen förtjänade jag faktiskt inte just då. I vanliga fall - ja - men sen att folk inte kan ta hand om sig själva och lämna det på mig...
2. Jag hade blivit tillsagd att hitta en provisorisk tid denna veckan - och endast denna veckan - att en viss lärare sedan är på dåligt humör och låter det gå ut över mig...

100-dagarsaffischerna sitter uppe - biljetter säljs nästa vecka i Ljusgården!
Helt otroligt - snart bara 100 dagar kvar...

Mötet gick fantastiskt bra, det lyfte mig lite idag. Färdig vid 4 och mötte Sofi och Ida på Café Mästerhans av alla ställen? Efter en runda på stan tog jag mig hem.

Nu har alvedonen slutat värka - jag måste hitta tyngre saker... he he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar