tisdag 16 februari 2010

Hair

Ny hårfärg. Slingor till våren (jag ser alltid ut som jag kommer från öst-europa med slingor; för att inte peka ut ett speciellt land....) så därför känns det lite B att ge sig på det igen. Damn, jag gillade mitt ljusbruna California-solblekta hår. Långt var det med.
I november rök 20 cm och det blev mörkt, nästan svart. Gillade färgen men det blev en mellanlängd, ska antingen vara 10 cm längre eller typ...5 cm kortare för att det ska vara snyggt.

Frågan är...växa ut eller klippa av lite till? Färga mörkt eller satsa ljust?
Jag skiter i "det ska vara bla bla bla till studenten" - studenten är 1 dag - i'm over ittt.
Alba är Alba. Men den nyansen är sjukt snygg om man är solbränd. Diaz är typ exakt den färgen som jag hade innan intensivtoningen började släppa. Otroligt snygg klänning med, synd att jag redan köpt min balklänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar