onsdag 10 februari 2010

Aulan

UF-föreläsning idag.
Fick ut ett e-mail för ett par dagar sedan med en liten notis längst ner; "om du ser detta maila TOBLERONE till mig (S) innan onsdagens lektion."
Nöjd att jag sett det slänger jag iväg ett mail. Idag på lektionen visar det sig att alla som gjort detta får en liten toblerone-godis. score. Stefan kastar ut alla godisar så att alla i aulan kan fånga sin bit. Ett par riktigt snygga kast, men 50 st senare blir de slappa och snea. Jag lägger kommentaren "han kastar ju som en blind get" till Philip, som är på äckel-humör och såklart delar med sig till alla i aulan + S.

Straffet för min del blev frånvaroanmälan med anledningen "tatuering"(han tog bort det sen).

Philip fick en klockren kommentar slängd tillbaka. "Philip ingen på Kumla tycker om en tjallare". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar