torsdag 18 februari 2010

R1

Den som kom på risk1 är en nolla. Fifan vilket slöseri på 200 stackars minuter.
Jag och miffon - eller - bara miffon. Jag har tråkigt och provocerar som fan. Lätta frågor - jag kommer med lätta svar. Läraren frågar om jag gått kursen innan. Som om jag skulle vilja göra skiten TVÅ gånger?
Han var konstig. Drack vin med vatten och socker när han var 10. Tyckte att man kunde slå kvinnor om de felstekte pannkakorna(?)
Skämt å sido. Han var en 60-årig smålänning som tyckte han var skitfräck som pratade om droger&alkohol. "att röka lite kat kan ju vara fint ibland" Knappt att jag vet vad kat är.

En biltur med Becca till körskolan, framför precis framför körskolan är det en ej genomfart väg, hon tycker hon är smart när hon backar in så det ser ut som om hon kom från andra hållet. Hon är fin.
Lyssnade på We are the world haiti edition och sjöng med. Bra eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar