onsdag 17 februari 2010

Slightly

Trött.
Övningskörde in till skolan medan pappa förhörde mig på den offentliga sektorn,
what a way to start the day... 
Trampar in (sen) på filosofin bara för att sitta där i 40 minuter. Fick ett otrevligt betyg på min engelska på köpet... nice.
Intek-provet skrämde livet ur mig och denna dagen var förstörd. Undrade varför jag ens vaknat i morse.

MEN.

Sen så finns det alla fina vänner, världens bästa klassisar vid lunchen - kramar - fina ord - leenden. Allt. Ni är guld värda i alla lägen, men särskilt en dag som denna. Börjar man skratta kan man inte sluta. Allt var så obetydligt igen. Antonia och jag skulle fika men hamnade på Zara=jag fick springa till trafikskolan för teori där J underhöll i 2 timmar. Ännu 2 timmar senare är jag hemma.

Mat - té - sängen. Typ, bloggar säkert om en stund igen. Bara för att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar