tisdag 23 februari 2010

P-C

Pina Colada är nog min drink. Ypperlig i en ljummen afrika-kväll.
Har dansat med Afrikaner. De gillar Sexy Bitch och allt med Jay-Z från 2006 typ.
Lös upp och gick loss när de spelade calle ocho - åh California memories!

Människorna är så jävla sköna här, inte bara afrikanerna - där var världens skönaste gobbe som släppte loss på dansgolvet. Han underhöll mig i en halvtimma innan pappa ville gå och lägga sig = jag måste gå och lägga mig (ma&pa dealade att inte pappa skulle släppa mig ur sikte för att vi skulle få lov att åka...) vi hänger typ lite vid poolen, frulle, lunch, middag. Det är allt. Jag joggade ensam idag, whepp! det ni. Det är bara när mörkret kommer som det inte är så trevligt att vara ensam, det får jag inte heller.

Så nu när jag har internet och allt (fascinerad) passar jag på att vispa ihop ett CV och lite annat produktivt. Duktig isabelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar