tisdag 16 februari 2010

Snabba veckan

Koldioxidligan? - Check.
Kyoto-protokollet? - Check.

"Bara" att lära in instuderingsfrågorna och läsa de 3 kapitlen i boken. Och allt annat.

Har precis insett att efter i morgon kl 10.30 är jag ganska fri. Jag menar, har en obilgatorisk UF-föreläsning på Onsdag, körkortsteori och körkortskurs på kvällen.
Lite Psykologi och Matte på torsdagen, R1-utbildning efter det, träning efter det.
Sen är det bara Fredagen, en Nk-lektion sen är allt klart.

Sen är det sportlov. Mina fina amerikaner har fortfarande svårt att förstå att vi har "sports-break" - att få en hel vecka ledigt bara sådär? Har inte nämnt att vi var lediga hela v.5 med...

Ut på fredag? Hipp? tycker inte om Hipp. De gånger jag varit där har det varit otroligt tråkigt. Varför bor jag inte i Stockholm, håller med Kenza, men sommarkvällar på Collage var trevligt!
Ska se vad Joanna har för sig annars följer jag nog med där : )

Fick ett fint sms av Emelie vid 9 i morse "hur kan du överge mig idag, vi har D i matte, jag dör snart"
Samtidigt som jag tycker synd om min fina vän kan jag inte hjälpa att le inombords. Vilken jävla timing. Feberfri idag, men stannar alltid hemma en dag efter att febern är borta. Och just idag missade jag denna mattelektion - dödens mattelektion eller vad den kallades - fint.

Ps. Gå inte till skolan med feber, fredagen var den längsta i mitt liv. Fyfan.

Kom igeeeeeeeeeeeeen - FREDAG någon gång då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar