måndag 8 februari 2010

&%#!"

HELVETE den här dagen suger.
Frukostdags. Mina föräldrar pressar mig som aldrig förr att jag ska ta tag i skolan "det går inte att läsa på universitet med IG i matteC" har jag IG i MaC? - Nej. Jag har chans på VG. Vet inte var de får allt skit ifrån. Sen att jag för övrigt har MVG i princip allt har ingen betydelse.
Jag blir arg och ska skära min bulle i två delar, skär mig djupt i fingret. Blir ännu argare, sköljer av det och ska börja på mina stekta ägg. Knäcker ägget utanför pannan och det kommer ägg överallt.
Jag ger upp och går därifrån.
Nu sitter jag här med huvudvärk och utan frulle.
Funderar på att strunta i allt skolarbete jag ska avverka idag och bara åka in till Ystad och sätta mig på ett café och läsa en bok.
Det låter som en plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar