torsdag 11 februari 2010

Sinuses

Körlektion idag innan skolan.
Bör jag säga hur synd jag tyckte om mig själv i morse med ont i örat, täppt i näsan, bihålorna och huvudvärk. Upp i alla fall.
Hamnade med en ny kille - Jimmy - klickade direkt. Har inte lärt mig så mycket på en dubbel någonsin. Fickparkerade, backade in och parkerade, körde stadstrafik och en massa annat. Allt satt. Sweet.
Körkort i April om jag snabbar på, härligt!
Fick ett sms från läraren senare med att där kommer ett mail med en to-do lista som jag kan öva hemma, allt för att snabba på processen. Tack, för en bra lärare!

De andra festar - jag sitter hemma och har kvalitétstid med mina bultande bihålor, PCCAC, intek och engelska.
En sur mamma. En sur pappa. Vilket jävla liv.
ps. snart helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar