lördag 6 februari 2010

Stages

Tänk vad man kan sjunka snabbt.
Sitter i ett blandat stadium av skratt, gråt och ovisshet. Rensade papper för att vara lite effektiv, hittade alla mina papper från USA, däribland en Q's-bok med citat från mig under tiden i California.
Ett citat senare satt jag och grät. Det är 7 sidor totalt. Skrattade, kom ihåg och grät lite till. Sjukaste citaten som jag knappt kommer ihåg idag. Andra är så detaljerat memorerade att jag kan känna lukten och sinnesstämningen inom mig.

"I think i should test drive these new peanuts"


I usually don't like milk, in sweden you taste the cow in it"


"Come oooooon, i know you have them, open the window a little and share your wildest sex dreams with us"


"there's a mexican in the garden"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar