söndag 7 februari 2010

After 7

Thai-mat igen. Helt insnöad. Nu väntar derivata och efter det sängen.
Är det någon som förstår sig på matten? jag blir galen.
Typ galen som i jag-streakar-hellre-genom-Malmö än skriver det provet om 4 veckor.
6 dagar efter jag kommer hem. Ofta.

Annars är allt ganska sweet - skulle till Helsingborg för att kolla Super bowl med ProCivianerna där och fick ta emot smärre mordhot både på sms, fb-chat och telefon för att jag stannar hemma ikväll.
Orkar inte.

Har gjort butt workouts by the way. Så nu är min rumpa trimmad till beach 10. Eller, den är trimmad till beach 10 om ett par månader. Har numera rump-komplex efter en viss bild som togs i helgen.
Gud jag måste tappa 10 kilo rumpa! (hehehe)

Alla är tillbaka från Avoriaz. Mer gossip på Tisdag för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar