torsdag 4 februari 2010

Mix

En timmas slagsmål med min hund. Nu är han duschad, shamponerad, balsamerad (haha), torkad, blåst (haha), borstad och klippt.
Jag har börjat inse att Chicositen är gravt överviktig. Han är 10 år - så det är OK. Men med så mycket motion kan jag bara misstänka att papi ger honom för mycket mat . . .

Axel ringde nyss - det lutar åt lunch i Lund och sedan Hbg för middag och fest! Åh det ska bli roligt att träffa alla fina : )

Nu ska jag laga mat (surprise) men det är otroligt roligt! mögelostpaj i tisdags och thai-wok idag. Jävlar i det, kan ju snart flytta hemifrån med mina skills...

1 kommentar:

  1. Du kan komma till mig ;) Men jag lagade thaiwok igår redan, sykt gott.
    Underbara bilderna blev och skönt att det löste sig med kameran, trots min bristande kunskap om utbudet av teknikaffärer i Triangeln.. :(

    SvaraRadera