måndag 15 februari 2010

A+

Jag känner alltid mig duktig och driven, gör många saker samtidigt och har roligt undertiden!
Synd bara att mina betyg aldrig efterliknar min drivkraft... efter att haft ett otroligt flyt under höstterminen går det...utför denna vårtermin 2010.
"Dåliga" betyg, VG+ är otroligt frustrerande när man lagt ner sin själ för att få till något, som man är så superlativt nöjd med själv. Faller platt på mage. Aj.

Engelskan skapar ångest. Djup jävla ångest. Jag har suttit med den sen i Lördags, säkert ägnat 30 timmar på denna uppsats. Tänkt och tänkt, korrekturläst, filosoferat, omformulerat och tänkt lite till.

I morgon ska den in. Jag blir sällan nervis men nu är jag. Tänkte maila in den runt lunchtid och eftersom jag inte är i skolan i morrn ska kära Joanna skriva ut den åt mig och lämna i Us fack.
Jag har gjort ALLT jag kan och jag har lovat mig själv att om det går skit så kan jag trösta mig med att jag gjort allt. = Indirekt talar jag om för mig själv att jag är en nolla och det är OK. Crap.

Ovanpå detta har vi timmar och åter timmar av studier i IntEk, prov på onsdag. Inget går som det ska med mina stackars studier.
Odd kommer hit i morgon, han är duktig på ekonomi, så då blir det plugg. Hoppas att detta betyget går bättre än det förra. Inga fler VG nu? tror jag ska sätta det som mål.

Nu tror jag alla har tröttnat på mitt betygs-snack. Men, känn pressen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar