fredag 19 februari 2010

Valentine's Day

Where to start.
Feel-good i morse - hela dagen faktiskt. Sista dagen innan lovet, kan inte annat än att dansa.
En lektion och en tågresa till Ystad senare blev det hel eftermiddag/kväll med mami. Shopping, mat och bio. I den ordningen. Smällde 1600:- på apoteket inför Afrika, en ny blus, nya chinos och lite annat med för den delen. Trevligt. Hamnade på EH och blev sittandes, hemmakväll och 1 kg godis senare var det dags för bio. Tur att vi har samma intresse, roade oss 30 min med InTouch innan Valentine's Day.
Fin var den.
Förutsägbar som alla kändistäta kärlekskomedier. Men fin.
Han finns närmare än vad man tror, filmens budskap.

Ett par kända ansikten;
(kopierade från wiki, orkaaa annars)


StarringJessica Alba
Jessica Biel
Bradley Cooper
Ashton Kutcher
Julia Roberts
Jamie Foxx
Anne Hathaway
Shirley MacLaine
Hector Elizondo
Jennifer Garner
Patrick Dempsey
Eric Dane
Emma Roberts
Taylor Swift
Taylor Lautner
Queen Latifah
Topher Grace
Carter Jenkins
George Lopez
Kathy Bates

1 kommentar:

  1. Issssa! Jag såg Valentine's Day och de nämner ju för fasen Moorepark! Var det inte där du var eller är jag helt ute och cyklar?!?!? Haha fatta vad jag satte popcorn i halsen när jag såg det!!

    SvaraRadera