torsdag 4 februari 2010

Shuffle

Tog mig in till Malmö med Joanna. Tåget var 20 minuter sent... lyckades få rätt på bussarna och hamnade på triangeln för att klaga hos onoff. Onoff finns inte på triangeln. Gick in på expert och träffade på en högdefinerad ärkenörd som efter att ha sett mina puppy-eyes hjälpte mig med något så simpelt som att omformatera minnet på min systemkamera - från 0 bilder till 995 på 5 sekunder. Hur? undrar jag med. Känner mig ganska korkad.
2 timmar på trafikskolan bidrog till mer förvirring - datumparkering... av VILKEN anledning finns detta?
Tåget tillbaka för kvällsträning, 40 minuter sent.... gaH. Hann precis.
Risifrutti, mandlar, äpple och aprikos/champagne-té + en varm dusch har återställt allt.
Vilken dag.
Jävla snö.
2 1/2 men sen bingen. I morrn väntar plugg plugg plugg (om jag överlever morgonpromenaden med mamma 0800..)

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar