söndag 21 februari 2010

Frankfürt Airport

1. Jag gillar att vi inte behövde betala biljett på tåget till Malmö
1. Jag gillar att tåget var på tid till Cph, att flyget gick på tid och att jag nu sitter i Frankfürt.
1. Pappa gillade INTE korven kan tvingade i sig
1. Jag gillade min Frappuccino men gillade inte att betala 12 euro för en ny jävla termos!
1. Jag gillar inte att behöva betala 8 euro för lite wi-fi... bajs.
1. Jag ÄLSKAR mitt 300g milka-choklad. mmmmmm.
1. JAG ÄLSKAR ATT HA 11 DAGAR I AFRIKA FRAMFÖR MIG.
Bara allt går vägen, safe travel oh praise. Har mitt "embrace the journey" armband på mig och min lycko-ängel som mamma gav mig. Känns som att jag både har hängsle och livrem.

Sitter på flygplatsen här och drygar. Ganska skönt. En distans kvar... 8 timmar flyg och flyget går 8 - med lite tidsskillnad så landar vi 7 på morgonen(?)

Ska sova på planet, men ska försöka ta tag i lite Nk, UF och körkortsteori med.... och läsa min nya bok! sweeeet! Mina hemligheter av Sophie Kinsella. Bästa författarinnan om ni nu undrar/ vill anteckna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar