tisdag 23 mars 2010

Wonderful

Det är mysigt med vår. Oavsett antal timmar sömn är kroppen pigg och glad och det pirrar i magen.
Det är inte riktigt vår ännu - det regnade på morgonen, blåste kallt och inga fåglar kvittrade. Ändå är våren på väg. Jag har alltid på tok för lite på mig, det är kallt ibland men nu är vinterjackan borta för i år.

Korta skoldagar, en arm att hålla ett stadigt grepp om, fika och promenader. Kunde jag skulle varenda dag spenderas såhär, för alltid. Efter att bokstavligen rundat Stortorget och alla smågator runtomkring hittade vi Lemongrass, bord reserverades till 10 personer i morgon 18.00 och då jävlar ska fina Anna firas!

I morgon blir det ledigt, sova och skriva uppsats, rolig kväll med fina tjejerna. Allt just nu är roligt, det mesta går så jävla bra. Det jag faktiskt tar tag i.
Är jag lat? - Ja. Är det skönt? - Ja. Dåså.

Längtar till Fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar