fredag 26 mars 2010

West

Precis hemkommen från västra Skåne. Det blev en liten heldagstur. 2,5 timmar enkel resa, men min teori är precis som med skolan, stannar jag längre än restiden så är det + - = 0 - alltså - 5 timmar t/r och jag stannade ju hela dagen, så i efterhand känns det inte som en lång bit att åka alls.
Otroligt mysigt, insåg att jag varit i Rydebäck innan, för 2 år sedan. Synd att jag tappat kontakten med Sara, undrar var hon befinner sig nu?
Lunch på en krog i hamnen, promenad, facebook på Tv-skärm och anka till middag. Trevligt.

Bästa på hela dagen var när vi kom tillbaka och han kom på att vi var utelåsta. Mycket graciöst(...) klättrade han in genom fönstret som en annan apa. Tur att jag fick gå in som en vanlig människa genom dörren
:)
Nu måste jag packa. Malta i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar