söndag 21 mars 2010

Tankar

Två timmar senare, 3hg godis mättare och lite mer vaken kan jag konstatera att gårdagens bravader var feomenala - bilder trillar in så smått på facebook och kommer förmodligen att göra i ett par dagar.

Känner mig lite tom nu när jag kollat klart på Glamouramas sista avsnitt för säsongen. När jag gick i 9an läste jag både Fornis och Tungårdens bloggar och när de fick en egen show kunde jag inte annat än följa med. Webb-TV är ju guds bästa uppfinning, har man aldrig tid att titta på TV går det att se ett 15-min avsnitt innan sängen varje kväll, istället för att läsa en bok liksom.

Fornis sista ord i det sista avsnittet;
"Det känns i hela kroppen att våren är på väg, nu drar jag på en sista minuten till Kap Verde"
Hon har helt rätt. Tittade ut genom fönstret idag och snön var borta. Känns som jag levt i en dvala de senaste veckorna, ända sen jag kom hem från Kenya. Vaknade lite och insåg att det snart är vår.
Jag hinner däremot inte åka till KV, har för många uppsatser kvar att skriva innan det är dags.

1 kommentar:

  1. BYT Bild nu goding! ; ) Jag får snöööångest - det ÄR vår NU! :D Love

    SvaraRadera