torsdag 11 mars 2010

Till er alla

Jag hinner inte mycket nu förtiden.
Jag möttes av fina Laura - vi åt godis till frukost i kapprummet och pratade. Så långt var dagen tip-top.

När det sedan kom till matten och jag klev in i rummet i någorlunda positivt tillstånd (kanske ett G) kom jag ut därifrån arg och förbannad över att jag inte förstår. Många känner likadant (bra...?)

Hem - fotbollsträning. Sjukt nice, spelarmöte och jag är hemma...nu. Första och enda gången jag äter mackor är på de mötena.

Jag konstaterade i omklädningsrummet att jag lyckats klämma 4 kontinenter på 4 månader;

Sofie: Issa du får förklara för Felicia vad kontinenter betyder...
Jag: Amen - 
Felicia: Ae för fan - har du besökt 4 länder på 4...
Sofie: Världsdelar Felicia...
Felicia: Världs...det visste jag.


Alla människor är så mysiga och fina. Jag älskar er. Den ena kramar, den andra uppmuntrar, den tredje vill äta dubbla luncher och den fjärde hjälper med matten, den femte tycker jag luktar gott och den sjätte tycker jag ser smal ut.
Det är alla ni som gör alla dagar så fina. Gode gud vad varm i magen jag blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar