fredag 5 mars 2010

Back in business

Nu är jag tillbaka. Solbränd, sovit och laddad. Förhoppningsvis ett par inlägg om dagen - vill dock inte lova för mycket. Har jag att skriva kommer det skrivas...
Blev fika efter skolan med Sofi, Becca, Joanna och Natta. Har kommit på att jag är jävligt högljudd och skrattar från tårna. Men det måste man ibland? hur ska man annars bli hörd på savannen?

Sofi och jag bunkrade på med Brie, philadelphia, dansk pikant och något annat och hade ost-kväll. Vi är trötta. Let's Dance och det blev helt plötsligt pensionärsvarning. Vad gör det?
I morgon är det skola.
I morgon är lördag.
Finn ett fel...

UF-intervju på måndag. Jag har magknip.

Någon gång ska matten hinnas med, psykologin skrivas och så ska jag provjobba i Lund på Söndag - nice - MEN Lund ligger 2 timmar bort, hur blir det i längden?


Blev en lång promenad genom stan (byn) och Sofi fick reda på vilken riktig liten skitunge jag var som liten. Slogs, var lat som tusan, otrevlig och kastade potatis.
Tur att man växer (lite) med åren.
Fick ett par återigen - jävligt - högljudda skratt och en dam som passerade trodde att vi var 20 stycken.
Satkärring.

Nu - sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar