torsdag 18 mars 2010

Sweet

Innan jag går och tar tag i mitt liv igen (läs: äta ägg, avocado och tomater, uppsats och säljplan) måste jag bara berätta om vad som gjorde min morgon och sen hela min dag.

Sitter på tåget, med laptopen i knät och iPhonen i öronen. Skriver. Mittemot sitter en kille typ 16-17 med långa ben så jag får sitta lite halvvriden. När det är 7 minuter kvar av resan knackar han mig på knät och ger mig sin mobil där det står (ordagrant);

"Jag vet att du är upptagen med din dator och lyssnar på musik, men jag måste bara fråga vad du använder för parfym :P den luktar sjukt gott!"


 Jag blir helt paff och tittar på honom, ler lite. Han svarar "jag har tänkt på det i en halvtimma sen du klev på" sen skrev jag ner det på skärmen och baksidan på mobilen trilla av.
Kom på mig själv med att gå och småle hela vägen till skolan. Vilken liten modig prick.
Fint.
Nu jävlar är det vår!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar