lördag 27 mars 2010

Radisson Arlanda

Här ligger jag. Pappa kollar Elfsborg-Kalmar och mamma sover. Idag har jag hunnit göra omkörningar i 110 i spöregn, ätit ett helt paket läkerol, läst DN och tagit mig hela vägen till Stockholm. 
Nu ska här bara väntas, till halv 5 i morrn då vi beger oss till Malta, hoppas det är bättre väder än här hemma... Hotellet är Business genre och har buffé frulle från 0400 - sweet. Inget continental här inte.

Jag älskar mina byxor, så sköna. Alla har väl hört vändorna med dessa jävla byxor - och för er som inte har hört historien - köpte dem utan att prova, de saknar tagg, kommer hem och provar dem och inser att de har en enorm fettfläck på baksidan, skyndar till Zara nästa dag och fick de utbytta, sista 38an var min. 
Det var väl tur så jag slapp resa naken. Nu låter det som jag inte har några kläder, i alla fall...
Försöker underhålla med en liten bild till inlägget som kära Karla ofta klagar på att jag saknar.
Det blev att jag underhöll mig själv med PhotoBooth istället. Stackars ensambarn.

ps. världens längsta tunga?

1 kommentar:

  1. Yeeeey! Det glädjer mig att du tänkte på mig ;)
    Kommer det komma bilder från Malta må tro? Ha en trevlig resa <3

    SvaraRadera