söndag 21 mars 2010

BÄSTA TJÄNST

DET ÄR HELT SJUKT. DET ÄR VERKLIGEN SJUKT.
Vi vann bästa tjänst!

Allt slit, tårar, sena nätter, onyttig mat, inget liv, inga helger... har äntligen betalat av.

Intervjun på bästa företag på morgonen gick sådär på grund av tekniska problem, mässan gick toppen (montern blev sjukt bra!) och intervjun med bästa tjänst gick toppen!
Otroligt trött efter mässan gick det inte att hoppas på något stort, satt i en enorm lokal på VIP 51 på Swedbank Stadion i en 1,5 timmas show med prisutdelning.

ProCivitas Malmö var fantastiska! Fröken Moltzer med vänner kammade hem Bästa affärsplan och ska kvala till Stockholm, Wear to shop fick bästa tillgängliga, gud jag kommer inte ihåg alla.

Allt jag minns var att jag var helt ambivalent, så jävla glad över alla andra men samtidigt sur över allt, så kom bästa tjänst och vi hade nästan gett upp när vi såg vårt namn på tavlan över nomineringar.
Josefin och Hannah kom 2a vilket var sjukt roligt och sedan ropade de ut iiiiiiiiiiineo!
Fick springa upp på sen fruktansvärt chockad och jag fick en tråkig fråga om "hur kom ni på detta" tydligen hade jag passat på att sälja in affärsidén samtidigt i svaret - whatever.

Passade på att uppdatera via facebook direkt efter vinsten! Sjukt glada och Philip kan inte hålla huvudet stilla, oh well!

Hela kvällen var otrolig, åkte med Helena, Hannah och Josefin och fixade blommor till bästa UF-coachen i världen, 1 bukett blev 6. Tillbaka till skolan för lite tidsfördriv och snack innan vi åkte till Pers Krog för middag med alla 80 UF elever. När vi skulle ut från skolan lyckades vi sätta igång larmet med som Stefan fick återkalla, smidigt. 

Fondue och 3 timmars snack, Joel höll tal, Johan, Emma, Philip. Många initiativ och skålar till Stefan. Hade inte ätit på hela dagen så jag kände nästan av ett glas vin... 
Jag och Josefin höll tal från alla elever och gav honom blommorna, det var ganska många tårar under kvällen. : ) 

Taxi till tåget sen taxi igen. Var hemma halv 3 för jag fick vänta på Taxi nr.2 i 40 minuter.
Vilken jävla dag.
Vilken jävla kväll.
Vilket jävla år det blir.
Stockholm i Maj - Nu blir ineoUF bästa tjänst i hela Sverige!

Lots of extatic love from moi.

Ps. Blev intervjuade av skånskan med...Emelie lyckades hitta det, fin är hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar