tisdag 30 mars 2010

Notion

Så sjykt.
Har precis kommit hem från baren. Satte mig där vid 22 och nu är klockan över 04...
Det är ju ny dag?
Träffade ett gäng coola britter - jobbar med Notion Magazine i London, de bjöd på vin. Mycket vin. Glas efter glas efter glas.

Bill var 1,50 och typ hög. Han var överallt hela tiden, såg ut som 22 var 36.
Alexis Knox är designervärldens nästa hotshot - hennes roommate har designat Fergies kläder i "imma be" och har haft och göra med Beyoncé. Det ni!
Michael är journalist och sköter alla intervjuer, senast var svenske Erik Hassle i det nya numret. Han är en riktig londonbo. Taget från film med ray-bans, snea tänder, och lespar när han pratar. Han lärde mig vad defenestrate betyder - killing someone by pushing them out a window... som han lärt sig då han jobbade för en fd.fransk spion. Allting låter sjukt när jag tänker efter - men vafan.

De var verkligen coola. Där satt lilla jag och det enda jag kunde impa med var mina tråkiga partytricks.
Catching på facebook-kontakterna och de har bjudit mig till London när jag känner för det.
Bilder kommer - efter att jag redigerat och raderat...

Runt 3 kom ett par vänner till gänget, en maltesisk kvinna som jobbar för MTV och hennes pojkvän. Hon håller i alla concerter här på ön, Black Eyed Peas var här och nu skulle...har glömt vilka...komma om ett par veckor.

Nu vid 4 bröt jag och sa tack och godnatt.
Helvete jag är trötttttter.
X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar