tisdag 30 mars 2010

Roomservice

Hallå i stugan.
Mamma och pappa fick en egenkväll - efter gymmet orkade jag inte stressa så nu sitter jag här, nyduschad med tofs på huvudet och tittar på Family Guy på datorn, äter päron+walnut+ädelostsallad, dricker cappuccino och njuter av livet i min ensamhet.
I dag blev jag förutom studentklänning med The Body Shop, så jag luktar färsk citron med! Inte savett-citronlukt utan om ni tänker er färska citroner som hänger kvar på trädet i massor, i Californien.
I alla fall.

Snart ska jag vara djup och titta på Dr.Phil. Har en hatkärlek till den människan. I dag åker Johanna till Indien och Joanna til Thailand - jag har inte rätt att säga att jag är smått avundssjuk så istället säger jag ha det ünderbart och bli inte för bruna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar