lördag 6 mars 2010

Plugglördag

Att beställa 13 subwaymackor på rad med höftade instruktioner är inte lätt. Trots allt tyckte personalen om både mig och Philip när vi stormade in och beställde sen lunch till alla UF-djur.
12-19 på skolan. Avverkat ett par effektiva timmar och i morrn är det dags att få skiten att sitta. Måndag är doom day. Brukar sällan bli nervös - men detta ger mig magknip.

Har kommit på att det inte är supersmart att jogga på morgonen. Har klappat mig på huvudet hela dagen och ätit som en gris, "jag joggade i morse" så tror jag att det håller på det viset. Yah right.

Sofi hämtade mig efter jobbet och vi åkte bilen hem. Bilen med dåliga bromsar - vad gör det? vi bromsar inte. Stopp på Malmborgs för lördagsgodis.

Är ganska ovän med facebook upload just nu. Efter påtryckningar (faller alltid för grupptryck...) har jag lovat att Kenya-bilderna ska vara uppe ikväll.
Inte mitt fel att det står 0% efter 10 minuter. Datorjävel.

Måste jogga i morgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar