onsdag 31 mars 2010

Sista kvällen i San Julian

Märkte precis att gårdagens och morgonens inlägg inte syns förrän nu i bloggen(?) jag är inte död om det så verkat och det blir mer läsning för er ikväll ;)

Jag stekte som sagt. Men jag blev inte brun. Jag blev röd. Knallröd värre-än-i-kina-lila nästan. Det bränner. Är fläckig på kinderna, detta trotts spf 15 överallt och 30 i ansiktet. Solen tar på Malta. Min fina mage är däremot riktigt snygg. Brun och platt (inbillar jag mig) efter gymmet!
Det lägger sig nog, lite citron-lotion och ett par timmars sömn så.

Idag har jag blivit med Tommy Hilfiger, men bara lite. Fick för mig att jag ville ha en keps eftersom att jag inte äger en efter att pappa "lånat" min ljusblåa nike och "råkat" fläcka ner den. Euh!
Gick genom hela staden, svettades i backarna och kom tillslut fram - glad isabelle med påse i handen på hemvägen.

För er som planerar en liten tripp till Malta och satsar på att stanna i mer än 4 dagar (hinner inte alls mycket på 3 heldagar...) så måste ni bo i San Gijén (Julian) eller hur det stavas. Älskar allt här och vill tillbaka snart.
Nu ska jag hem och mysa och detoxa - många glas vin 7 av 10 kvällar är ingen bra vana.
Först måste jag lista ut hur allt ska få plats i resväskan. Den var full när vi kom.
Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar