torsdag 18 mars 2010

GaGa

Hela våren i USA lyssnade vi på Pokerface (poke her face), Papparazzi, Just Dance och Disco Stick. Påväg ner till Santa Monica eller upp till Santa Barbara var det alltid jag, Shayda, Alexis, Lilly och Kylie i bilen och GaGa såklart - crankin' it up.

I sommras kom Shay och Lexi på besök - jag var excotisk nog att släpa med mig tjejerna för 60-års kalas på min lilla ö i skärgården utanför Öland. Vi skulle sedan flyga vidare till Stockholm ett par dagar för sightseeing och fest (sommarnätter på Collage var lika bra som alla säger att det är btw, tips i sommar!)

Dagen innan vi lämnar för huvudstaden får vi reda på att GaGa är i Sverige och är i Stockholm samma kväll som vi kommer - vad är oddsen? Att hon sedan spelar på Gröna Lund och inträdet är 70:- är ju patetiskt. Hon är sjuk på alla sätt och vis. RedOne är svensk vilket gick hem hos alla.

Hon inledde med "pull your dickssssss out Stockholm" och avslutade med "i love Sweden, but i ain't coming back 'til i get to perform in an arena"

Hon spelar i Globen i Maj. Jag VILL dit. Inte för att hennes musik nödvändigt vis är toppen och det jag alltid lyssnar på men hon är ju så jävla cool.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar