onsdag 6 oktober 2010

We go all night

Jävlar, nu är det på riktigt. Hannah är borta. I Australien också, så det är ju "en bit bort"
Firade (firade? snarare sörjde, men det var ju ingen begravning...) gjorde vi hemma hos Jonathan med hela gänget. Jonathan är mästerkock och Sara mästerfotograf. Därav att jag stulit hennes bilder.

Cred: Sara Strand

På tal om kameror - I dag lyckades jag lista ut att AF och MF är två olika inställningar på kameran. Kameran är ett år gammal och jag köpte nästan ett nytt 5lax objektiv idag på OnOff för jag ville kunna zooma, innan kamerakillen förklarade inställningarna.....bara en parantes


Tillbaka till Hannah. FinavärldensbästaHannahsomalltidärgladochheltfantastiskochalltidsätterandraiförstarummet. GUD. Det är oändligt. Du kommer ha det så bra att vi andra inte förstår, och kom ihåg dina 5 "must haves" innan du kommer hem.










Försökte skoja till det lite som Egoina gör... 

Jag har världens bästa vänner, love y'all.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar