söndag 17 oktober 2010

Vilse

Söndag. Redan kväll - vissa dagar bara flyger.
Tog mig hem från Helsingborg, "bara" 2 timmar denna gång, ganska smidigt.
Begav mig ut på promenad, skiner solen får man inte sitta inne. 

Hamnade vid havet och gick långt. Helt ensam. Skulle så smidigt skutta över en bäck som rann och doppade hela foten, sen halkade jag på en pinne och hamnade på mage i sanden. Sen tappade jag min iPhone. Värst av allt var att jag gick så himla fel att jag fick gå 3 km extra. Vilket är mycket på en normalt 1,2 mil lång runda. Så efter två timmar var jag hemma igen. Då hade solen gått ner och jag frös som en idiot i min dunväst.
Nu dricker jag té och tycker synd om mig själv. Snart väntar en varm dusch och ett nytt avsnitt av någon underbar serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar