söndag 3 oktober 2010

8km

Solen skiner. 
Jag har ingenting att göra. 
...Ingen ursäkt med andra ord.
8km jogging - coming up!

Det är dags att kasta runt på saker och ting i mitt liv. Lite mer prioritering, lite mindre socker, lite mer regelbundenhet och lite träning på det. 
Deff helt enkelt som många kallar det.
För vad passar väl bättre än att under de mest deprimerande månaderna på året göra livet ännu mer surt. Oktober, November, December är ett helvete bara i sig. Nu kommer jag dessutom behöva röra på mig mer än vanligt, äta mindre än vanligt och bara äta sött en dag i veckan. Ouch. 
Men det behövs, inuti och utanpå. Kroppen och jag är inte riktigt överrens längre, jag kan inte ens göra ordentliga armhävningar.
Då har det gått för långt.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar