tisdag 12 oktober 2010

So confused, what were you sayin' uh-gain?

Idag är allt kaos.
Bestämmelser hit och skatter dit.
Danmark har ju gjort ganska klart i att de inte vill vara kompis med Sverige efter allt....
Jag blir tokig. Detta avgör mina val och mina förutsättningar för framtiden. Åh.

Förra helgen gick bil 1 sönder och är på reparation i Kalmar. Därav en bil 2 som är hyrbil. Bil 3s däck fungerar inte längre och ska in i morgon. Jag får inte köra bil 2 pga. 20-årsgräns. Bil 4 är avställd för vintern, cabriolets är sommarbilar ändå.
Alltså - jag kan inte ta mig någonstans och fick boka om undervisningen.
Nu har jag heller ingen dator, för den är hos Axel. Alltså har jag smugglat upp en styck tung iMac till ovanvåningen som står på golvet i vardagsrummet.
I-LANDSPROBLEM.

Undrar när pappa märker att ena datorn på kontoret är borta? Haha.

Kanske dags att passa på och träna när man ändå inte kommer någonstans idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar