lördag 30 oktober 2010

Madde

Madde kan vara en av de roligaste människor jag känner.
Hon gick i trean när jag gick i ettan, eftersom att jag var i USA ligger jag hela tre år efter henne.
VI har inte träffats sen min student och då hann vi inte heller prata ordentligt.
Tjejen är cool, bodde ett år i Peking efter studenten och pratar och skriver nästan flytande kinesiska som hon pluggar på CBS. Till våren är hon klar där. Med sin universitetsutbildning. Vad har jag gjort under dessa år? ingenting.
Fastnade framför YouTube - åt godis och kladdkaka - saknades bara en pyamas för att gå tillbaka 10 år i tiden. Så himla mysigt.
Bilderna på oss är inte okej. Denna är fyra år gammal från en after-ski i Val Thorens, Madde i mitten. Jag tycker om henne lika mycket för det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar