söndag 24 januari 2010

To do Sunday

Vaknade helt yr och trodde kl var 1. Den var halv 11... min hund kom in och försökte väcka mig - tur då att han är för liten och tjock för att kunna hoppa upp i sängen. Han gav upp och jag fick sova.
Tänkte ha en någorlunda aktiv/effektiv söndag, inte 2 1/2 men på TV6 hela dagen och ha ångest för gårdagen. Jag kan inte ha ångest för igår! för jag kollade på film och åt nötter. Note to myself: BRA gjort isabelle.

Frulle
Motionera min tjocka hund med Ebba
Skriva min del i NkB-arbetet (due i morgon...) - note: ring emilia
Hitta fakta om Mr.Ljungberg till SvC-arbetet, kanske hemadress? stalker-status.
Jogga 8km
Lunch
PsyB - note: ring joanna
UF-loggbok, säljplan - note: ring becca
Söndagsstäda mitt rum (ser ut som på Haiti)...(förlåt - det var inte roligt)
Middag
Förberreda ALLT inför PCCAC i morgon. - note: ring oliver

jag är beroende av andra för att lyckas...nederlag.

Varför skrivs detta här?
...varför inte?
Bättre än att skriva det som fb-status som jag alltid gör om jag behöver komma ihåg saker.
Håller detta är jag jävlar i det duktig. Håller det inte blir det fler inlägg här under dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar