söndag 24 januari 2010

Coffee n cream


Sitter nere vid iMacen. Varför köpte jag inte en stationär apple istället för min MacBook?
Dricker det godaste i hela världen - kaffe med vispgrädde (allt som saknas är Bailey's... tror inte vi har det hemma, damn) och är bitter över det äckliga vädret.
Ska svara på frågor som "om man äter människokött som är smittat med HIV - blir man själv smittad då?" och hur Angelina Jolie är sedd ur et humanistiskt perspektiv. Whoppa.
Tur att jag har gott kaffe i alla fall.
Nu är det slut. Fan.

Här är kallt inomhus också, bad precis pappa sätta på en brasa.

Oprah intervjuar Obama - talk about power session. Hade faktiskt gärna sett intervjun men nu sitter jag här och försöker vara produktiv.

1 kommentar:

  1. DU HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN! :D Finally! Under tiden du ä så ofantligt produktiv, sitter jag och är motsatsen. Jag såg Obamaintervjun - reflektionen blir att, äntligen är det en vanlig mänsklig familj som bor in the white house. :)

    Psykologin - jag läser i boken om perspektivet och catchar upp med dig imorgon :)

    Loveya! <3

    SvaraRadera