lördag 30 januari 2010

Jag

Jag heter: Isabelle; Bella, Issa, Iso, Belli, IK...
Jag bor: I en liten insnöad by vid havet.
Jag är: nöjd för tillfället.
Jag vill: se solen snart igen
Jag kan: absolut inte sjunga. Men jag kan cykla enhjuling.
Jag tänker: ibland - inte så ofta. är otroligt impulsiv. när jag väl tänker blir det brabra.
Jag tycker: att vintern är ett idiotiskt påhitt
Jag minns: californien. lyssna på musik i bilen med vännerna påväg till Santa Monica/Malibu/Zuma Beach.
Jag känner: mig älskad och omtyckt. jag älskar alla tillbaka.
Jag drömmer: om studenten. jag vill vara friiiiiiiiiiii.
Jag äter: just nu? marabou& dricker krusbärsläsk. mumma.
Jag njuter: av ett gott sällskap, vin och diskussioner. LOVE
Jag älskar: alla nära, alla långt borta, USA, rosévin, godis, mögelost (nu går det utför - pratar om mat....)


Egenkomponerad jag-lista i brist på annat . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar