torsdag 28 januari 2010

Danmark

Dagen var hektisk. En 20 minuterslektion som var totalt onödig (passade på att säga det gaaanska högt precis när stackars Viktor gick förbi...) om du mot förmodan ser detta vill jag att du ska veta att dina lektioner i vanliga fall är sjukt bra. Särskilt i tisdags : )
Sofi droppade förbi med en cappuccino till mig mitt i ruschen. Vänner är fina. Alltid.
Bestämde oss för att äta sushi hos J på Sushido - efter att ha kört till FEL ställe hittade vi rätt, undertiden hann vi bestämma oss för att dra till Danmark.

Sagt och gjort.
Jävlar vad bro-avgiften för bil är dyr.

Ett par timmar senare på field's begav vi oss hemåt och nu sitter jag här. Ska ta tag i Nk:n tänkte jag...

Nice att jag har en ny kavaj, ett par nya byxor och en Cuba Passion + Bacardi Apple. Och lite godis. Isabelle är pank nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar