fredag 22 januari 2010

Planer

Herregud. Vad FAN har jag gett mig in på!?
Jag har upp över mina stackars öron att göra för tillfället...

Lördag:
Kurs med elevkåren i Malmö 11.30-16.30, Öja på kvällen?

Söndag:
Arbete i NkB, SvC, PsyB. Förberreda säljplan och Loggbok för UF. Måste träna. Förberreda ALLT ALLT ALLT inför morgondagens PCCAC-möte!

Måndag:
09.30 UF-möte, 13.05 NkB-möte, 14.30 PCCAC-möte och middag på Mosaik med ProCivitas Helsingborg 18.00

Tisdag:
Mamma fyller år! PsyB presentation, möte med Helena 13.00, fotbollsträning 18.30-20.00 (ngn stans här ska en blind-date klämmas in om mina ProC Hbg-vänner får bestämma..)

Onsdag:
En blivande elev ska tagga mig hela skoldagen, presentation i SvC, IKEA med mamma och pappa efter skolan.

Torsdag:
Trafikskolan på morgonen, åker upp för möte i Helsingborg, PsyB presentation, träning 18.30-21.00.

Fredag:
Tar igen matten som jag missat som vanligt. Föstår 0,5% av det som sägs som vanligt. Great.
Pustar ut efter v.4 och NJUTER av att vara ledig hela v.5
: )

(v.5 - körkortsteori, Risk1, PCCAC, EngC-uppsats, Ta igen MaC, åka till sommarstället...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar