måndag 26 mars 2012

Monday

Nya tag. Ibland undrar jag vad jag gör för fel för att livet ska vara så orättvist, hur en uppförsbacke som börjat plana ut blir åter en uppförsbacke.
Men vet ni? What does not kill you makes you stronger, även om det är svårt att acceptera att alla en dag ska dö så är det så påfrestande att resa sig igen.

Som jag sa, nya tag. Efter en helg med ösregn tittade solen fram igen. Jag har spenderat min måndag med att plugga biologi och kört ner för en sista delintervju för mitt eventuella internship, får reda på det senare i veckan så håll tummarna!

Nu väntar gruppmöte och jobb och mer plugg. Sista veckan innan SPRINGBREAK, sen får jag finbesök!
Puss

1 kommentar:

  1. Hej Isabelle!
    Jag känner med dig i din sorg och beklagar detta, samtidigt är detta en del av livet. Du har givetvis inte gjort något fel och jag kan inte se någon orättvisa i det. (även om du kan känna så). Vi har det alla framför oss, det är bara hur det sker som är olika.
    Vi ser fram emot att få träffa dig, det ska bli jätteroligt. Jag vet att vi gärna vill "muta" er till att umgås varje dag men...
    Vi har fullt progam och vi får se om vi har tid, he, he.
    //staffan

    SvaraRadera