fredag 30 mars 2012

Like a dream

Fick en adress av min kära vän Astrid som var i Malibu ett par dagar med sin pojkvän och vänner. Satte mig i bilen och körde ner, inte en aning om var detta ställe var.
Tänk two and a half men, tänk finare. Längs stranden i Malibu ligger de mest pompösa villor, Warner Brothers spelade in en TV serie i ett hus längre ner på gatan. Celebrity status och jag var starstruck som vanligt. Huset var enormt, granne med Stilla havet spenderade jag resten av kvällen.

Idag firar jag Springbreak och det känns enormt skönt, trots massor av skolarbete att ta hand om ska det bli så roligt med finbesök från hemma och en trip till San Diego.

Fick reda på att jag fick mitt internship på Dun&Bradstreet häromdagen och mitt hjärta tog ett glädjeskutt.
Det finns ingen gräns för vad som är möjligt om man säger till sig själv att man kan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar