måndag 12 september 2011

Weekend

Galet händelserik helg. Lördagsskvällen var ett "Back to School Bash" på en klubb i närheten, kände mig hemma när djn gick över på SHM - Save the world. Låten är fortfarande stor i USA.
Sedan kom poliserna igen, inte lika spännande längre då jag börjat vänja mig, det händer i princip varje gång här. Denna gång kom brandmän också för lokalen hade ett falskt brandlarm. Många av anledningarna till att poliser och brandmän dyker upp är för att kontrollera minderårigt alkoholintag. Collegekids är trötta på att inte vara 21 och deras 21-åriga vänner är trötta på att vara ensamma 21-åringar. När det missköts av majoriteten av kidsen händer det alltså att polisen får kliva in och ta över kontrollen.
Med andra ord, ut gick vi och fortsatte till ett par vänners hus och hade ännu roligare där.
Otroligt lyckad kväll ändå.
 Min roomie Elisa - Sara - jag - fortfarande okänd kille.

 Polisman - jag (otroligt nöjd) - brandman

 Children at play - Jag & Brianna i ett typiskt collegehus

Jag - vår gay friend beloved Gram - Bri - Sara 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar