lördag 17 september 2011

Thursday Friday Saturday


Sjukt tråkig är jag som bara langar iPhone-bilder men det är smidigt, har inte mycket andra bilder på min nya dator heller....
Det här gjorde vi igår - Pinkberrys. Det är fantastiskt. Frusen yoghurt (låter konstigt för er som aldrig prövat) min är den med kokos, blåbär och mörk choklad till höger.
Room mate dinner stod på schemat, jag, Elisa, Britlyn och Danika åt på Stonegrill, grillat kött och sallad-ställe och avslutade med dena yummyness.
Det var mysigt att ha lite egentid bara vi fyra som faktiskt bor ihop men aldrig har tid att ses, de är fina flickor alla tre!
Idag firar jag helg med en lektion, fotbollsträning och snart kommer ett par vänner för lite vin&mys.
I morgon väntar Brunch och first Football-game of the season! GO KINGSMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar