söndag 11 september 2011

Starstruck

Alltså. Halva dagen har gått (erkänn soft uppdatering) och jag har redan hunnit sjukt mycket.
Thousand Oaks Mall med Caryn, Cheesecake Factory och världens godaste sallad. Glömt vad den heter, där rök dagens tips.
Fick ett par nya jeans på A&F för mina sprack (inte där ni tror...sprack över knäet) fick en gratis skrivare på Apple för att jag köpt en ny MacBook och fick också tag på världens finaste kaffekopp inne på Athropologie. Älskar den butiken.

I alla fall, inne på A&F satt en mycket söt liten blond dam i en stol med en hundvalp. Ni som känner mig vet att alla hundar är "puppies" i mina ögon. Stora, små, gamla, unga, tjocka fula. Alla går i kategorin puuuuuuuuuppppppppppppyyyyyyyyyy!
Även denna gång. Jag typ rusar fram för att säga hej till denna fantastiska lilla fluffiga varelse och damen ser nöjt på när jag berömmer hennes hund. Mercy hette den. Efter att jag promenerat vidare slår det mig plötsligt, damen är Karen McCluskey bästa karaktären i Desperate Housewives. Som vanligt när jag ser en kändis kommer jag på vem det är på tok för sent.
Aja...
Opassande mugg till en annars svart-vit Isabelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar