fredag 9 september 2011

Soccer

Det jag pysslar med när jag inte pluggar, äter, umgås, shoppar, chillar eller är uppe 0500 for fun är fotboll. Jag har börjat spela igen. Jag älskar det.
De fantastiska definerade stabbiga benmusklerna börjar träda fram på nytt, tillsammans med en kondition och lätthet som jag inte känt på länge.
Var även och gjorde en analytisk undersökning hos en physician i går där de mätte allt ifrån vikt, längd, BMI, kroppsfett och blodtryck. Coolt. Med 13,8% kroppsfett kan jag stolt konstatera att jag ligger under normalt med flera procent, låter bra i mina öron. För er som blir oroliga eller tycker det låter sjukt kan jag tillägga att jag har ett BMI på 21 och är helt normalviktig. Det är bara mängden fett på kroppen = jag har mer muskler än en genomsnittlig tjej i min ålder och kroppsmått. Något jag tänker fortsätta bygga på.
Nu väntar ett stycke religionsstudier, för er som inte vet vad Genesis är (inkluderat mig) så är det den första boken i bibeln. Se - nu lärde ni er något nytt idag med. 
Efter det ett stycke kommunikation och sedan en late night stand up comedy act vid 11.
Great.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar