lördag 24 september 2011

TGIF

Om möjligt ännu gladare än på bilden just nu
En lektion, gym (jag är helt slut), lunch efter det och Skype med Axel just nu!
Idag kom mina fina svarta pumps. De sitter perfekt.
I eftermiddag ska jag och en kompis ta en tur och hälsa på lite vänner som jobbar och fira helg med lite pinkberry, mumma! Efter det väntar jobb 6-11 och en massa plugg samtidigt och myskväll efter det med tjejerna.
Helgen (om det går som planerat) kommer bli grym. Två fester väntar i morgon, en maskerad hos norrmännen (det finns galet många norrmän här vilket är döskoj!) och ett ABC-party. ABC står för all but clothes = man skapar en outfit av till exempel maskeringstejp, gardiner/handduk, shoppingpåsar, kartonger, allt förutom kläder. Det kan bli skoj. Lunch utanför campus för en gångs skull och häng med tjejerna!

Söndag håller jag tummarna för en solig dag - vill kunna ligga vid poolen och läsa min bok som jag har i engelsk litteratur och mina 5 kapitel business management communication.
Talk to you later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar