onsdag 29 september 2010

Roundtrip

Seriöst, HUR bra hade detta varit?
Jag som "samlar på länder" hade blivit apglad av att få besöka alla dessa fenomenala platser.
Filippinerna är tydligen ett USA i miniformat
Indonesien vet jag inte varför jag vill till
Min kusin bodde i Malaysia i 3 år, vi möttes en gång i Singapore
Thailand har jag varit i 2 ggr, men vem säger nej till billig mat, vita stränder och sol?
Laos vill vill vill jag till. Min kusin tog ut 200kr i en bankomat där, maskinen tömdes på pengar och han fick fylla ryggsäcken, inflation kanske?
Vietnam har jag velat åka till sedan vi läste om the Vietnam War i US History i USA
Sist men inte minst, Kambodja - har ni någonsin sett vackrare byggnader? wow

En liten roundtrip på ett par månader i vår? who's with me?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar