onsdag 22 september 2010

10 till 1


10 FAVORITER

Färg:
 Vitt, svart, beige
Mat: Pasta med pesto!
Band: Rasmus Seebach - engel är fantastiskt fin!
Film: Salt med Angelina Jolie var den senaste, riktigt bra!
Bok: From good to great
Sport: fotboll, fotboll, fotboll!
Årstid: vår
Veckodag: just nu är alla dagar lördag i mitt liv.
Glassmak: B&J Baby!
Tid på dygnet: 22-23 på kvällen innan sängen.


9 VAL

Kaffe eller te:
 Kaffe
Vår eller höst: Vår
Klackar eller stövlar: Nu har jag ju mina Hunter-stövlar....
Uppsatt eller nersläppt: Uppsatt. Är inte vän med nersläppt
Brunett eller blondin: Brunett
Moderaterna eller Socialdemokraterna: Här är vi hardcore moderater
Godis eller kakor: Godis, helst mycket
Hemma eller borta: Borta. Helst utomlands
TV eller dator: MacBook


8 FÖR TILLFÄLLET
Humör: mixed.
Smak: lunch på G snart 
Kläder: Beiga byxor från ZARA, svart blus med volanger, svart kofta från J-Crew
Bakgrund: Desperate Housewives
Nagellack: OPI Miami Beet
Tid: 15.10.03
Omgivning: Solstrålar genom vardagsrumsfönstret. H&M magazine.
Irritationsobjekt: Har ingen att irritera mig på, skönt.


7 FRAMTIDEN
Utbildning: Business på Cornell/Georgetown/Tufts/annatCollege
Jobb: Att sitta på en marknadsföringsdivision för ett företag och jobba med de internationella aspekterna
Land att bo i: USA, for sure. Förhoppningsvis California
Bil: Töntigt kär i Ford Edge av ingen anledning. Annars Mercedes C-klass eller en liten BMW Beamer. 
Djur: En hund. En cool dalmatiner, eller en vit golden. Eller en boxer!
Man: Det går väl inte att svara på? En styck positiv, utåtriktad och glad en!
Antal barn: 3 kanske 4? Som ett äkta ensambarn säger om sällskap - the more the marrier!


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja
Brutit mot lagen: Ja, fast det räknas inte riktigt.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på tv: Ett par gånger. 
Kysst någon du inte känner: absolut ;-)


5 SENASTE LÄNDERNA DU BESÖKT
1. London - Augusti
2. Grekland - Juni
3. Barcelona - Maj
4. Malta - April
5. Kenya - Februari/Mars



4 SANNINGAR
1. Jag "samlar på länder" 
2.  Är fruktansvärt förtjust i Starbucks fortfarande, efter 124637 besök i 20 länder....
3. Jag önskar att vi hade president i Sverige, mest för att jag ser upp till Obama.
4. Jag kan inte föreställa mig ett liv utan godis.
3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
 Axel, Sofi och mami
Du tycker om: Hannah, Ebba och Laura
Du inte gillar: En i min förra klass, en i min förr-förra och en i min förr-förr-förra...
2 PERSONER DU VILL GÖR DETTA


Sofi och Becca!

1 ÖNSKAN
Att resan till italien blir som förväntad! 
:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar