tisdag 14 september 2010

Intervju

Jag var på arbetsintervju innan idag. Det hade varit fantastiskt roligt att jobba där och jag gjorde mitt bästa och tyckte det gick bra. Hoppas de hör av sig.
Satte ett ultimatum till min bästa vän som på telefon från Stockholm guidade mig genom Malmö till de bästa parkeringsplatserna. Jag kör bra, men mitt lokalsinne är mindre bra, so to speak...
Jag sa (skrek) mitt i hysterin när jag upptäckte att Bergsgatan var avstängd och trafiken stod stilla och det var 15 minuter kvar till intervju att "får jag detta jobbet ska jag fira med att klippa av mig håret!!"
Typ, clean cut.
Det kan behövas ändå, så damer och herrar - med eller utan jobb. Nästa gång jag motvilligt drar mig till en frisör är det mycket möjligt att jag kan gå därifrån såhär;

1. Sidbena istället
2. lite ljusare och platt
3. ganska exakt, snyggt. Men sen är det ju Alba vi tittar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar